HEEFT U VRAGEN? BEL 0186 - 643 653
0 Artikelen €  0,00
Mijn winkelmand (0)

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Menu

Garantie & service

Garantietermijn
Mocht uw artikel defect raken, dan heeft u hier garantie op. Op alle producten is, naast de wettelijke garantietermijn, de garantietermijn van de leverancier van toepassing. U kunt een retouretiket bij de klantenservice aanvragen om uw defecte artikel te retourneren. Dit kan via klantenservice@uniquebagstravel.nl. Hiermee kunt u het artikel kosteloos naar ons opsturen. Zodra het product bij Unique is ontvangen, krijgt u hiervan bericht. Wij streven ernaar uw product binnen 10 werkdagen te retourneren aan u.


Defect artikel ontvangen?
Mocht u een product hebben ontvangen die bij de bezorging al niet aan de kwaliteitseisen voldoet, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. U kunt dit ook met het retourformulier doen die u bij uw bestelling treft.

 

Stappen bij garantie en defect
Als u gebruik wilt maken van uw garantie, vragen wij u de volgende stappen te volgen. Op deze manier wordt uw retour zo soepel mogelijk afgehandeld.

  1. Laat aan onze klantenservice weten dat u een defect artikel wilt retourneren.
  2. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw aanvraag.
  3. U ontvangt per e-mail de instructies voor het verzenden van uw product.
  4. Zodra uw zending is ontvangen, krijgt u van Unique een ontvangstbevestiging per e-mail.
  5. Unique onderzoekt uw klacht en neemt binnen 1-3 werkdagen contact op om u een passende oplossing te bieden. 


Klacht
Bent u niet tevreden dan vernemen wij dit graag. Heeft u een klacht of opmerking over onze producten of dienstverlening dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen via het contactformulier of via klantenservice@uniquebagstravel.nl.
Wij zullen binnen 1-3 werkdagen inhoudelijk op uw bericht reageren. Tijdens kantooruren van maandag tot en met vrijdag zijn wij tevens telefonisch bereikbaar via 0186 - 643 653 van 8.00 - 22.00 en op zaterdag van 09.00 - 13.00 uur.

Mochten wij de klacht niet in behandeling (kunnen) nemen en u ervaart een geschil, dan kunt u deze indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Dat is het geval als de ingediende klacht niet door Unique Bags & Travel opgelost kan worden. Wij verwijzen u dan naar de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl.

U kunt uw klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

  • gratis verzending  
  • gratis retouneren
  • 30 dagen bedenktijd
  • snelle levering